Subject: FW: RE: RE: Tori vald, Tammiste küla, Susi-Otsa teelõigu KLT ehitusprojekt
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 14:33:28 +0300

Tere,

Palun registreerida pöördumine. Jätkutöö.

Parimate soovidega

Herkki Rõõm

From: Väino Hallikmägi <[email-masked]>
Sent: Monday, August 4, 2025 2:26 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Re: RE: RE: Tori vald, Tammiste küla, Susi-Otsa teelõigu KLT 
ehitusprojekt

Tere
Esitan plaanijoonise läbivaatamiseks ja kooskõlastamiseks

Lugupidamisega
V.Hallikmägiu

----- Reply to message ----- 
Subject: RE: RE: Tori vald, Tammiste küla, Susi-Otsa teelõigu KLT 
ehitusprojekt
Date: R, 18. juuli 2025, 11:59
From: Herkki Rõõm < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Väino Hallikmägi < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere,

*	Täna kui me kooskõlastame projekti, on Tammiste kergliiklustee ju  olemas 
(juba 2021 aastast). Geodeetiline aluplaan peab olema olemasolevat 
situatsiooni kajastav ning õige.
*	Pikiprofiil ei aita ju sõlmpunktides kokku viimist täpselt hinnata ja 
lahendada -  ristumistel peaks ikka olema vertikaal olemas, näiteks kuidas 
on see lahendus täpselt bussipeatuse juures ja kraavidega 2 x ristumisel?

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Väino Hallikmägi
Sent: Thursday, July 17, 2025 10:00 AM
To: Herkki Rõõm
Cc: Toomas Parm
Subject: Re: RE: Tori vald, Tammiste küla, Susi-Otsa teelõigu KLT 
ehitusprojekt

Tere
Tänan tähelepanekute eest ja esitame täiendatud dok

Küsimus:
1. Projekt koostatud kui Susi teele suubuvat KT ei olnud veel olemas.
Kas on oluline täiendada geoalust või siiski piisaks märkusega joonisel ,et 
olemas olev KT
2. Projektis olemas pikiprofiil mis ehitamiseks piisav , Kas on oluline 
lisada vert plan ?

Lugupidamisega
V.Hallikmägi

----- Reply to message -----
Subject: RE: Tori vald, Tammiste küla, Susi-Otsa teelõigu KLT ehitusprojekt
Date: N, 17. juuli 2025, 08:26
From: Herkki Rõõm < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: Väino Hallikmägi < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks töö nr  1-58tp/2024 „Riigitee 5 
Pärnu-Rakvere-Sõmeru kergliiklustee lõigus Susi teerist-Otsa teerist“

Esitatud töö osas on järgmised märkused:

Esitatud projekt ei ole tervik, mille osas me saame anda omapoolse hinnangu 
ja kooskõlastuse.

Projektist on puudu vertikaalplaneeringu lahendus, puudub (seletuskiri, 
joonised)  liikluskorralduse osa (liiklusmärgid, teekattemärgistus 
ristmikel), puudub valgustuse projektlahendus.

Riigitee teemaa kinnistul paikneva jalgtee osale tuleb esitada isikliku 
kasutusõiguse joonis (IKÕ).

Lisaks toome välja mõned näited puudustest projekti vormistamisel:

*         Olemasolev JJT puudub geoaluselt, käesolevas projektis tähistatud 
see JJT osa kui projekteeritud kruusakattega tee (vastavalt tingmärkidele)

*         Vaadata üle tingmärkide osa – katastripiirde tähisus on erinevate 
joontega          ,

Täiendatud projekt palume esitada kooskõlastamiseks e-posti aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Väino Hallikmägi
Sent: Thursday, June 26, 2025 1:44 PM
To: maantee
Cc: Toomas Parm
Subject: Tori vald, Tammiste küla, Susi-Otsa teelõigu KLT ehitusprojekt

Tere
Esitame teeehitusprojekti kooskõlastamiseks

Lugupidamisega

Lugupidamisega
Väino Hallikmägi
OÜ Teehoiu Partnerid

Lugupidamisega
Väino Hallikmägi

Lugupidamisega
Väino Hallikmägi